Flyger iväg som ett pappersflygplan

Innan hatade jag söndagarna, först trodde jag att det var för att det var skola igen på måndagen. Men sen ag tog studenten och inte haft någon skola att gå till på måndagarna så har inte hatet för dom gått över. Förens igår ♥ Jag älskar söndagar. Speciellt om man är bakis .. Igår spenderade jag hela dagen i soffan, med två kuddar och mitt stoora duntäcke. Och sedan på kvällen låg jag under täcket med älskling och kollade på film. Tills det var dags för honom att åka tillbaka till Kalmar, så det var bara att skjutsa honom till tåget.. Så nu är jag ensam igen :( Hatar veckorna här utan honom ♥

Idaaaag måste jag till arbetsförmedlingen och skicka in min lapp så jag kan få pengar! Och idag är det exakt två veckor tills jag fyller 20! Kommer bli asnice. Nuu måste jag in i duschen. Tjitjing.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback