Lights will guide you home

Riktigt seg idag. Och det är jag inte ensam om.. Spenderade natten hemma hos älskling. Alarmet ringde klockan 05.00 inatt. Då det var meningen att jag skulle skjutsa min kärlek till tågstationen. Var jag trött? Ja, det var jag! Var älskling sugen på att sitta 4 timmar i tåg till kalmar? Nix. Så vi gick och la oss igen! :) 7 timmar senare vaknade vi igen. Det var skönt. Välbehövligt efter gårdagens baksmälla..

Och dagen idag har spenderats i min säng. Jag är riktigt seg idag. Och jag saknar min älskling redan, han åkte med tåget som gick klockan 15.06 istället.. Mitt allt ♥

Papps hjälpte mig upp med min nya lampa idag. Riktigt mys.




Hope you enjoyed your visit.

2011-11-30 // 12:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback