The club is going down tomorrow ;)

Mycket som ska fixas inför min stora dag imorgon. Har hunnit med endel redan. Men har så mycker kvar! Men jag är taggad, så in i helvete! ;)

3 klänningar har inhandlats idag. Så nog fan ska jag ha något att ha på mig imorgon?! Hm.
♥ Alkoholhaltiga drycker har inhandlats. Idag var min första dag på systemet och jag slog till rejält! Pirr.
♥ Ska alldeles strax bege mig till affären tillsammans med mami. Måste inhandla allt osm behövs till maten imorgon.
♥ Hon ska även färga mitt hår. Mörkbrunt.
♥ Mitt rum ska städas. Likaså hela huset! ( inte så värst jobbigt egentligen. Vi har ett litet hus. )
♥ Imorgon ska jag in till Sölvesborg för att köpa min efterlängtade älskade ring. Fick presentkort på smycka av min älskling. Puss på dig ♥
♥ Imorgon ska jag hämta högtalare, spel mm.

Jaa. Det var nog allt. Mer kommer jag väl på efterhand. Imorgon. Min 20års fest. För de som ligger närmast hjärtat ♥ Vi ska ha så jääävla kul. Jag är så taggad. Så taggad!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback