Bloggdesign

jag vill ha hjälp med att göra en ny header!
jag kan inte med photoshop, och när/om jag gör någonting som jag är nöjd med
så kan jag inte få in den riktigt på bloggen, och vet ni? it's sucks!
aah, blir så arg ibland! Kan ju bara att firefox cpar det också, för det funkar inte som de ska!
nej, nu ska jag ta mig en macka :) hejsålänge!


Hallå Ida! Det är furulunds bal du pratar om? jag är tyvärr fullbokad där allaredan =( kan tyvärr inte ta fler bokningar om du inte vill komma klockan 8 på morgonen.(för då har jag faktiskt en tid) Jag tar 500kr i timmen, och maken tar ungefär en timme för att allt ska bli perfekt =) Är det bara smink du är ute efter?

2009-04-18 // 21:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback