Mhm

morgonen började med att jag vaknade upp bredvid min älskling, myspys :)
åkte hem o gjorde mig iordning och sedan skjutsade farmor in mig till julia s.
gick till coffee house med henne och karin :) & nej denna gången blev det ingen
kycklingcurrybaguette , de blev nämligen en kycklingsallad! så gott :)

påvägen hem var det en mycket rolig och spännande sak som undehöll oss.
var en kille som blev tagen utav polisen :D skitkul enligt oss ;)
mohaha.

sitter hemma nu, ska snart hem till julia igen :)
umgås med henne och kaarin hela kvällen & sen ska jag sova hos julia  <3
imorgon ska hon följa med mig till tandläkaren, ska laga ett litet hål :(
jag hatar tandis, är livrädd :'( så julia ska hålla mig i handen ;) hihi



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback