Min lördag kväll!

min lördag har varit mysig :)

vaknade upp tillsammans med älskling och åkte hem för att prova
min studentklänning som mamma hämtat. och det satt perfekt! :)
är supernöjd med den! , julia och mollie va här också.
så jag har umgåtts med dom hela dagen, och filip med såklart!
var på strandvallen och kollade lite på fotboll och sedan åt vi lite på strandträffen :)
senare mot eftermiddagen så kom amanda och hämtade mig så
körde vi till mcdonalds. guuuud vad gott det var! :) efterlängtat! ;D

Sen när jag och amanda kom hem så busade hela familjen med lorentzia :)
haha, hon är galen! men det är kul :)
Jag, julia, mollie, filip och vår kusin andreas kollade på film också,
förintelsen, är dock fem filmer men vi kollade på två. sjuktbra!
hemsk med :/ . snart kommer älskling och hämtar upp mig,
så ska vi hem till honom och soova :)

alexander alexander alexander ♥


Okej, håret kommer jag tyvärr inte hinna med eftersom nästa tjej kommer vid nio. Men boka du den tiden så skriver jag upp dig i kalendern!

2009-04-19 // 11:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback