Sammanfattning av gårdagen + Påskafton

SAMMANFATTNING: Förfesten ägde rum hemma hos louice i karlshamn :)
Jag, jenny och lollo var ensamma där och festade loss.
Fick skjuts av en mkt snäll kompis till lollo ner till harrys, där festen fortsatte :D
Träffade äskling o hans polare där, kusin adaam, och karin :)
+ massor av jennys klasskompisar, så trevliga så!

åkte hem med bengt på natten , var hemma runt halv fyra.
Jag & johannes satt och trängdes i bagaget! usch säger jag bara va obekvämt!
Var ju säkert tio pers i bilen ;o Älskling och calle fick inte plats.
så runt 04.53 knackar älskling på mitt fönster och vill in och soova hos mig :)♥
sjäälvklart släppte jag in honom, myspysigt!
vaknade 14.00 idag av att johannes ringde och väckte oss, fyfy!



PÅSKAFTON: & snart ska vi hem till familjen berg och äta middag :)
amanda har gjort något eget till bara mig och henne, riktigt romantiskt! :D
så heela kvällen spenderar jag tillsammans med amandaaa, älskar henne!
hon är bäst :)



hejdååå ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback