Dålig uppdatering.

hej allihopa. Jag vet att det är dålig uppdatering här, men jag har iunga bilder på lillebrors dator
och jag har ju som sagt slarvat bort min kamera så det blir inga nya bilder heller, bara gamla :(
Igår så var johanna här, vi kollade på mjällbymatchen och efter det drog vi hem till henne
för att kolla på Kenny Starfighter filmen tillsammans med caroline :) DEN VAR HUR BRA SOM HELST!
Gud vad vi skrattade! Klockren! :D

Efter filmkollandet så körde jag hem till pojkvännen ♥ för att avsluta kvällen där med en bra film :)
Men han hade mycket att göra på datorn så jag satte igång björn bröder! & den filmen älskar jag!  =)
haha.

--

Nog om gårdagen.. Idag ska jag vara barnvakt åt min kusin Didrik :) Ska hämta honom i skolan om en
halvtimme. & när han åkt hem så ska jag bara chilla och sen fixa en massa saker tills ikväll.
För ikväll blir det hippiefest blandat med kräftskiva hos Jenny! & det låter som en hejdundrandes blandning! =)
Jag återkommer imorgon igen, ha en toppen fredag för det ska minsann jag ha!



Jenny and me on picture ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback