Det väntade oss visst en överraskning hos grannen..


Jag har en kusin som bor i australien och som har bott där i tio år nu.
Och när vi suttit och pratat ettag inne hos grannen så dyker min kusin Pernilla upp :)
Det var roligt att träffa henne, eftersom jag inte träffat henne sedan jag var 8 år..
Jag kände igen henne, hon hade inte förändrats så mycket som jag trodde,
men mig kände hon dock inte igen all.. Likaså lillebror, lite chockad blev hon allt ;)

här kommer lite bilder från kvällen.. :)

Kusin Pernilla




Kusin Pelle och hans sambo martina




Bert, farmors tvillingbror




Molly och Molly busade för fullt





Maggan och johan




Bert, kusin anderas och han mamma





Kusin pernilla, Ellinor och bert



jag fick inte bild på alla som var där och grillade denna kväll.
Men jag tyckte det var trevligt :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback