Godmorgon skolfria måndag!

Jag kan knappt fattade det faktiskt, nu ska jag inte gå till skolan mer. Iallafall inte till furulundsskolan,
och jag ska inte till någon högskola heller.. Och det känns fruktansvärt skönt!
att plugga har aldrig varit min grej, och det kommer det nog aldrig att bli heller.. eller jo! om jag kommer
in på leep school of hair, så ska jag fanimej plugga ska ni veta! Frisör har alltid varit mitt fröm yrke,
ända sedan jag var liten. När jag låtsades klippa hår, färga, ta betalt osvosv. Att fixa till bra frisyrer är kul,
och det blir snygga resultat! Hur kul är det inte att vara frisör, få en kund, klippa och fixa till hennes/hans
kaluffs i huvudet och sedan skicka hem en nöjd och glad kund? gaah, vilken känsla! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback