Lördag - Söndag

Hallådär. dålig uppdatering jag vet! Men jag har inte riktigt orkat skriva något..
men nu orkar jag så nu kan jag passa på att skriva vad jag gjort lördag och söndag :)

I lördags shoppade jag ju som sagt med mamma inne i stan, är fortfarande jättenöjd,
men gud vad jag ångrar att jag inte köpte väskan som jag kollade på! :(
På kvällen sen så körde jag hem till min pojkvän.
Vi kollade på två filmer denna kväll, nämligen på bruno och på män som hatar kvinnor.
Bruno sög! Men det tyckte inte alexander ;) Män som hatar kvinnor var bra, och spännande.
Men den gjorde oss såå arga.. Man behanldar inte kvinnor sådär!



I söndags så sov jag nästan hela eftermiddagen, sjukt trött var jag minsann!
Men sen blev jag biosugen, så jag ringde min käraste vän julia så vi körde in till kristianstad
och kollade på en sommar med göran!
& den var både rolig och bra, därefter blev det käk på mcd ;)




& efter kristianstad körde jag hem till älskling och kollade på kenny begins för andra gången ;)
ISCHLO PISCHLO!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback