My computer is back! ♥

Ohyes, ääntligen är den tillbaka! & jag är riktigt lycklig för det faktiskt. Det är helt sjukt hur beroende jag är
utav datorn, mobilen och min pojkväns pussar! :)  Men nu när datorn är tillbaka så kommer det
bli mer uppdateringar här, dock inga nya bilder för kameran är borta!
Ska se ifall jag kan tjata till mig en ny av pappa, wii :)

--

vet ni en sak? Idag skickade jag in en ansökan om jobb i spanien! :) Det är säkerligen hur
många som helst som söker det jobbet men jag är också en av dom minsann! :)
Barn entertainer, där man gör underhållning för barn på hotellen! Olika klubbar till olika åldrar..
Gratis boende, gratis mat och dryck och betald flygbiljett! Det låter väl bra! ;)
Nåja, nu ska jag alldeles strax hoppa i säng! GODNATT!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback