1 december


Min dag idag har varit lugn och mysig :) Suttit hemma och lyssnat på julmusik och ätit pepparkaksdeg (föredrar pepparkaksdeg istället för hembakade pepparkakor..) och det var varit såå avkopplande.. Inte för att jag gör något speciellt omdagarna som gör att jag inte kopplar av, men idag har det varit lite extra lugnt :) Jag, filip, stoffe och julia körde till rusta i kristianstad innan. Kände mig som ett litet barn inne bland julpynt-avdelningen, det var så mysigt och jag riktigt längtade efter tomten ;) haha. Julia skulle köpa liite julpynt till hennes och pappsens lägenhet :) Jag själv köpte två nya påslakanset :) Slänger upp bild på det imorgon, för de har inte torkat ännu.. Förresten, visst är det trist att man måste tvätta påslakan osv innan användning? Man vill ju byta sängkläder direkt när man kommer hem, iallafall jag! :)

Carola - Himlen i min famn
min favorit jullåt ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback