Dags att dejta kudden


Såja. Nu sitter jag i sängen het nyduschad och ska alldeles strax stänga ner datorn för att sova. Men måste bara berätta om min och johannas bästismyskväll/idolkväll, och den var bättre och roligare än vad vi tänkt oss från början, haha!

Började i affären där vi strosade runt och njöt av "vad som komma skall" haha under kvällens gång då vill säga. Köpte allt vi behövde och sen körde vi hem till mig där middag stod först på schemat, och familjen väntade in tre sista personerna, nämligen stoffe filip och julia ;) Allihopa njöt av en god middag som bestod av kycklingfilé med någon brunsås som var übergod, tillsammans med hasselbakspotatis! (vi struntade i tacos!) Sen skalade vi morötter och gjorde iordning dippen! Sen tog vi alla mina kuddar i min säng och staplade upp som ryggstöd i filip's säng. Med vårat godis, morötter, cola och dipp ;) Och där började idol! (idol tittande, idol tittande, paus, idol tittande, paus.. osv, osv...) FINALEN, ERIK som jag hejjat på sedan de började göra riktiga scen framträdanden vann idol 2009! Fyfan vad jag skrek, fyfan vad glad jag blev!!!!!!!!! :))))) Det går inte beskriva min känsla alltså, helt galet underbart var det! :* Och idolfinalen abvslutades med överglada föräldrar (mina) en ida hult och en christopher ekenberg! :D OCH en lipande johannaB...... ja, hon var lipsill, såån tönt! :P haha! Sedan gick det överstyr, jag och johanna skrattade åt olika saker som vi grät, och ont i magen fick vi. Ja herregud! haha!

Nej, nog om detta. Kände bara för att skriva av mig lite grann :) nte uppdaterat på heladagen typ. så., ja varför inte :) Nu ska jag sova, blir en förmiddag och en halv eftermiddag i kristianstad imorgon med johanna :) Godnatt ♥

Erik själv får pryda detta inlägg, mmh vilken röst! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback