Jenny-Ann


Hej! Har inte haft något att skriva om idag, så det har blivit bilder som inlägg istället, men det är alltid kul med bilder, bara jobbigt med massa text.. Vissa bloggar jag läser skriver sååå mycket i sina inlägg och då orkar man inte läsa allt, då kollar jag hellre på deras bilder istället :) Men när jag orkar så läser jag ju naturligtvis! Sitter här hemma i käket och väntar på att stoffe ska lämna molly här, nyss var de påväg hit men nu vet jag inte var de tog vägen..? Och strax ska jag köra hem till jenny-ann, hon passar hennes bror's barn och hon ville ha lite sällskap där hemma så varför inte. Träffar inte jenny-ann så ofta längre, så tycker det ska bli ändring på det! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback