Klänning till årsskiftet?


Jaa då var det dags för årsskift igen, 2009 ska bli 2010. Det är skrämmande hur snabbt mina 19 år har rusat förbi! Föddes - döptes - krypa - gå - cykla - börja skolan - 15 - köra moped - konfirmation - 18 - körkort - studenten - 19, och arbetslös! Om ett år fyller jag 20, om fem 25? Då har jag kanske tillochmed skaffat mig en egen famij! Jag vill inte bli vuxen, inte på riktigt. Iallafall inte ännu?! :( Jösses, jag är förvirrad :S

Nååja, åter till rubriken.. Klänning, det vill jag ha på nyårsafton :) Sist jag hade klänning var på balen och innan dess när jag var liten. Tycker inte alls om klänning, men det är snyggt. Riktigt snyggt! Frågar är bara hur dan? Tight, slapp? Lång eller kort? hm..

Här är två snyggingar! Den första är från nelly & den andra från h&m!



Den ifrån Nelly :D

2009-12-02 // 00:23:48

Jag röstar på den från Nelly ;D Thight och kort ska det vara ;D

2009-12-02 // 16:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback