Lite otur i vardagen


Dagens börjar med något ointressant, äckligt och meningslöst! För när jag vaknade i förmiddags så hade jag fått mens, ska inte ha det idag, inte ens denna veckan. Men jag har skjutit upp den osv, så nu bestämde sig min kropp för att jag skulle få det idag.. Så har nåt så in i helvete's ont i magen! Ni tjejer vet hur jag menar, uuh :(

Inte nog med det, var i kristianstad för att köpa mig en nyår's outfit, datormus, dataväska och kamera.. Beställde kameran eftersom de inte hade den hemma, fick ta silvirg för den svarta var slut :(( Datormusen kunde jag inte bestämma vilken jag skulle ha, så blev ingen! & datorväskan var också slut! Väl inne i "city" så hittar jag bara en tjocktröja, den var väldigt skön så jag ska inte klaga på den! :) Men jag är sur, arg och besviken för att jag inte hittade mer.. :(

Sär jag sedan kommer hem så klipper jag bort lappen på tröjan och ska sätta mig för att äta lite mat med mami och papi :) Såg att jag spillde lite brunsås på tröjan, så blev lite ledsen. Men det var bara en liiten fläck så de gjorde inte så mycket.. :') Sen ska jag dela en gurkbit med gafflen, och hela gurkan och all brunsås åker iväg och RAKT PÅ MIN NYA FINA ROSA TRÖJA!!!!! :@ Ahhhh!! :'( Så mamma fick slänga den i tvätten.. ( nu är dock fläckarna borta =)) hihi )

Sedan kommer molly, stoffe, mattias och lillebror hit :) Alla är på filip's rum. Och jag står med molly uppe i famnen och busar med henne. ( blåser henne i ansiktet, och när man gör det på henne så "hugger" hon och försöker bita en i näsan.. ) Och jag drar bak huvudet så snabbt jag kan så att hon inte ska lyckas bita mig, och då slår jag ju såklart i bakhuvudet i filip's dörr! AJJJ! :( Så nu sitter jag med huvudvärk i köket.. :/

Otursdag?? Jaa, det skulle man kunna kalla det!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback