Sjuk?


Hallå sötnosar. Vaknade imorse och hade världens huvudvärk, halsont och ont i varenda led i kroppen! Har precis tagit tempen men någon feber har jag inte. Bra är väl det iallafall. Har knaprat i mig två alvedoner, men ännu har de inte hjälpt. Usch, känner mig 20 kilo tyngre :(

Ska strax ladda hem en film och lägga mig i min säng och somna till filmen. Efter några timmars sömn ska jag bege mig hem till gertsson för idol tittande med han och caroline! :) Molly har jag också med mig i mitt sällskap. Stoffe, filip, julia, andre och elle är påväg till göteborg och ska kolla på Idol live ikväll :) Fuuuskigt! Nej, nu ska jag leta upp en film. Ha det gott ni andra, medans jag ska försöka friskna till! Kisses ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback