SmyckesParty


Idag har jag varit på ett smyckesparty hemma hos min morbror's tjej Helene :) Zilla var där och visade upp smycken som hon har gjort, verkligen jättefina smycken! Jag kommer definitivt köpa flera smycken hos henne :) Och bra priser också.. 20 :- för mobilsmycken, 80 :- för armband, 120-150 :- för halsband. Hon gjorde även armbandsklockor, ringar och hello-kitty smycken ;) Haha, men de va fina! Jag köpte tre armband, ett med lila stenar, ett med svarta, vita och silvriga stenar och pärlor, ett silvrigt med rosa och vita berlocker och även ett litet mobilsmycke! :) Ska beställa några halsband också tänkte jag :) Men inte riktigt ännu.. :) Fick bara mobilsmycket och det med lilastenar med mig hem idag, för de andra var det flera som ville ha så de får jag om en vecka, alltså på söndag :)

Nu sitter jag hemma i köket och ska strax fixa mammas hår, bara för skojsskull! Senare kommer julia, och då ska hon filip och stoffe göra mat till hela familjen! :))



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback