Svarta kläder idag.


Och jag börjar med att be om ursäkt för min jättedåliga uppdatering igår. Men jag hade inget alls att skriva om mer än vad jag köpte igår :)
Nu sitter jag nyvaken i köket och äter frukost, en macka med kockt medwurst (stavning?) och ett glas o'boy. Mmh, jag älskar o'boy :) Nu ska jag ta och leta fram svarta kläder, för idag är det dags för begravning, igen.. Pappas farmot, min gammelfarmor avled för några veckor sedan. Så dags att ta farväl av henne nu ♥ Jag och Filip (min lillebror) var ofta hos henne när vi var små. Men vi var inte så nära eller vad man ska säga, så jag är mest ledsen för att min pappa är ledsen.. :(

Kommer vara off några timmar nu, men återkommer ikväll då det blir bildbomb på bästismys! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback