Tjingtjing


Hej, idag har jag inte varit så aktiv och det skäller vi på amanda för! För det var nämligen hon som fick med mg ut och festa igår, jag hade riktigt roligt fram tills jag vaknade imorse. FY FAN! Jag ska aldrig mer dricka, för detta var fan det värsta jag varit med om, någonsin! :( Skulle med pappa, morbror och lillkusinen till kristianstad för att köpa en kamera till mig, tv till familjen och spel till lillkusinen. Men jag fick sitta i bilen hela dagen :( Blääää, hatar alkohol!

Så imorgon ska jag och bästis in till kristianstad! Jag ska köpa en kamera, en datorväska och en datormus! :) Och om det är öppet inne i "city" så blir det kläder också :D hihi.

Nu ska jag och älskling kolla på en film innan läggdags :) a, jag älskar dig! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback