Chill-söndag!

Jaa, denna söndagen blev ju kanon tillslut iallafall :)
började med kalas, där det åts massa pizzabullar, ååh mums!
Sen körde jag, amanda & julia till khamn och åt mat på Mcdonalds . det var också gottit :)
& sen skullat jag & julia till alexander och hämta biobiljetter för att sedan köra in till kstad
för att kolla på bio, i taket lyser stjärnorna . Men icke... vi hann inte det på en halvtimme :/
Så vi köpte eget godis och annat gott, och kollade på en annan film hemma hos mig!
Another cindrella story , den var helt okej :) Den rekomenderar jag faktiskt.

Nu ska jag sitta här vid datorn och vara social med vänner och pojkvän.
& sen ska jag prata i telefon med min älskade och efter det blir det sängen.
Sov så sött, godnatt! ♥






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback