Tråkiga måndag...

& då var det måndag igen, nu har man en hel vecka med bara skola framför sig!
och det är ju ingenting jag hurrar för precis, hade jag fått bestämma så hade jag
tagit en extra vecka med lov faktiskt :)
Projektarbetets rapport ska vara inlämnad på fredag, kommer inte hinna (!?)
får se ifall man kan träffa diana och caroline nu i veckan, så att vi iaf kan skriva ihop ngt..
Nåja, orkar inte tjata om skolan mer..

åt faktiskt frukost idag, kalaspuffar, en macka och en glad godmorgon nypressad apelsinjuice :)
Kalaspuffarna var dock inte så goda som jag hade föreställt mig..
Men mackan och godmorgon juicen var underbart gott :)
sitter här med ett glas framför mig faktiskt, mums!

Körlektion 15.15 idag. ska parkera idag?!
ye, righ! hoppas att det funkar då..

det är vad som kommer hända idag för min del,
hoppas det var roande för er som är intresserade ;)

Om det är ngt så når ni mig på mobilen hela dagen :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback