Mayday parade

Cause jersey just got colder and
I'll have you know i'm scared to death
That everything that you had said to me was just
A lie until you left
Now i'm hoping just a little bit stronger
Hold me up just a little bit longer
I'll be fine, i swear
I'm just gone beyond repair

Åååh, jag har blivit heelt för älskar i mayday parade :) såå bra är dom! Sjukt fina texter med,
sitter här o lyssnar på alla deras låtar just nu, ryser i hela kroppen gör jag med :)
& dessutom sitter jag och dricka varm oboy, mums! :)

Hungrig är jag med!! så nu tycker jag att carro kan komma så att vi kan köra till cofee house o äta :)
Jag ska äta en baguette med kyckling/curry, vad carro väljer. jaa de är upp till henne :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback