Snart helg igen

Gårdagens planer gick från superbra, till superduperbra :)  caroline kom hit, så körde vi direkt till coffee house,
har nog aldrig varit sååå hungrig innan! Jag åt det vanliga och caroline tog en bakpotatiis :) ,
Efter det gick vi till expert och kollade på en kamera som hon ska köpa, ursnygg verkligen! & den är bra :)
Sen kollade vi lite i affärer, fanns dock ingenting som lockade mig. men det hade jag dock inte förväntat mig heller! -.-
Väl hemma hos mig så blev jag konstigt nog hungrig igen, så mamma gjorde pannkakor :D mumma!
Sen gjorde vi en liten blogg till caroline med, niice! xD Seen skulle hon hem , så hon skjutsade mig hem till alexander
som tack för hjälpen :D:D

Massa mys hos älskling blev det, när vi träffas så känns det som om det var en evighet sedan vi sågs sist :o
Kan ni tänka er att jag fortfarande har samma sköna/nervösa pirriga känslan i magen efter dessa 9 år???? :$ :)
Jag är som nyförälskad fortfarande! , alexander manfredsson <3

Nu sitter jag & väntar på att klockan ska gå, så att bussen kan komma någongång! .
Ska till aulan klockan tio o lyssna på..erhm Hubbe?
Ja herregud, jag kommer inte ihåg vad han hette, iaf inom ett ämne som heter Turism och Resor!
Låter inte så kul, nej! . kunde ju iofs stannat hemma o åkt dit klockan tolv ;) men nej, skärpning!
Nu ska jag klä på mig ;)
ciaao





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback