Typ dagen efter

& imorse mådde jag som jag förtjänade! . . . . . .

Men joo, jag hade kul. riktigt kul faktiskt! Jag kom tvåa på bowlingen , gratttis till amanda som vann :)
& jadu sanna. Bättre lycka nästa gång? xD Nee nu ska vi inte vara så taskiga ;)
Förfestade hos sanna , sedan vidare till bromöllas bowling , & efter det till alexandra :)
& sen var tanken att vi skulle till altona . Men inte för min & sannas del ,

Vi gick i trapphus och asgarvade åt denna polis som följde ett par upp till deras lägenhet!
HAHA! , & denna bruden på lasses me då?!
"- får jag smaka en liten köttbulle?" "-neej!"
HAHA , herregud , =D natten avslutades väldigt snabbt hemma hos älskling
där jag somnade sååå gott i hans famn <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback