Att man aldrig ska få detta att se snyggt ut


& när jag väl lyckas så tröttnar jag fantamig lika snabbt igen! typiskt :(

idag har jag varit hemma hela dagen, vaknade klockan tre hemma hos alexander :o
åt frukost sen körde jag hem, nu har hela familjen beställt mat .
för mig blev det en kycklingsallad med tzatzikisås och rhode islandsås, mums! =)
Christoffer och molly är också familje medlemar nu vettni . ha-ha ;)
Jag kommer att sitta hemma resten utav kvällen också, och klockan 00.00
ska jag köra hem till alexander för att spendera natten där, mys! ♥

Imorgon ska jag och mamma köra in till sölvesborg för att anmäla mig till
arbetsförmedlingen, vilken jag skulle gjort måndagen efter studenten ^^
Nej nu ropar mamma att pappa har kommit med maten, PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback