Jag sover ju bort mitt sommarlov!

Godmorgon! klockan är nu 13.52 och jag har i princip gått upp ur sängen hos älskling,
kört till hällevik för att hämta lilla molly som legat inne hela dagen i värmen :(
Och kört hem till mig, och nu sitter jag och äter jordgubbar i mjölk, mmh bästa!

Gårdagen spenderades med diana, sjukt längesen jag umgicks med henne :)
Vi var inne i stan och fikade på coffee house och senare åt vi mat hemma hos stoffe
med lillebror och julia :) massagott! Senare mot kvällen så körde jag hem till min pojkvän,
där vi bara mös tills vi somnade <3 huur underbart som helst!

Min dag idag ser ut som vanliga dagar för mig :) jag tänker sitta vad datorn tills klockan bli tre
Och då ska jag börja göra mig iordning inför eftermiddagens marknadsvistelse :)
Denna gången SKA jag hitta ett par solglasögon, marknadsgodis och piercing ;)
Just ja, för er som inte vet så har jag piercat bröstvårtan igen & jag är sjukt nöjd!
och så måste jag tillägga att jag ska gå på marknaden med bästaste johanna :)
Nu ska jag fortsätta njuta av fläkten som svalkar mig, och musiken jag bli lugn av .

är det någon av er som ska på marknad idag? Killebom kanske? (:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback