Mensvärk!


Hallååå! :)
sitter i alexanders säng nu med en godispåse, ett choklad och ett glas coca-cola .
HUR GOTT SOM HELST!! dock kan jag inte äta något av det eftersom jag har en sån
sjuuukt jäävla mensvärk. Någon som vet vad som hjälper?? I fyra dagar har jag haft
jätte kramper i magen. Ena stunden måste jag ligga ihopkrupen i fosterställning,
det är jätteskönt att ligga så ettag, precis när det lugnat ner sig så krampar det till
igen , och då får jag sakta men säkert sträcka ut hela kroppen till en.. spik, ja en spik!
då är det med skönt ettag tills jag MÅSTE kura ihop mig igen :(
Det är verkligen hur jävla jobbigt som helst. Alvedoner och ipreen hjälper inte heller :'/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback