Oväntad trip till karlshamn

Hej. Ikväll har jag varit i karlshamn med julia, eftersom planerna för kvällen inte riktigt höll.
Men så kan det gå ibland.. Vi körde saab in, grymt härligt att slippa växla =D
Körde hem till julias storebror, jäävla vilket ös det var där. Det bjöds på dricka överallt och
hit och dit, men jag fick se glad ut och tacka nej eftersom jag körde ikväl, suck.. =(
Blev jättesugen på att festa när man va där med dom.
& det va en sån fest som jag bara älskar!
Men det kommer säkerligen flera chanser ;) .

Just nu försöker jag hålla mig vaken
för när min kärlek har festat klart så ska han sova här :)
Så nu ska jag prata lite med min sara sen ska jag sätta igång en film.

vad har ni gjort ikväll? =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback