Ensam hemma!

Lillebror är på cup i halmstad, och där är mamma och pappa också.
det är kul att vara själv hemma eftersom man inte behöver anpassa sig efter dom.

  1. Jag har lagat mat till mig själv, tacos! som vi aldrig har här annars för mamma mår
så dåligt efter hon ätit det varje gång.
  2. Duschat med musiken här hemma på högsta möljiga volym så att jag ska kunna
höra den så bra som möjligt.
  3. Duschan med helt öppen dörr.
alltså, heeelt öppen!
  4. Gjort en hallonsmoothie till mig själv, för det förtjänar jag!
& god var den också, herregudars! <3
  5. Kollat på tv för den kan man aldrig kolla på när dom är hemma,
för då kollar pappa bara på nyheter och sport :3

Och allt detta har jag gjort i ungefär fyra timmar och jag har redan tröttnat! Jag har ju
liksom ingen att prata med? - buuhuu :( Här kommer bildspel ^^














här sitter jag just nu och försöker komma på något att göra .
& det är svårt.. :(
förslag?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback