Godmorgon!

Godmorgon! :)
det blev inget festande för mig igår. jag hoppade de ;)
stannade hos familjen flinthage hela kvällen ist, och sen följde jag med amanda
när hon skjutsade fooolk :) . Var väl hemma vid två :) Sen soomnade jag gott direkt när
jag kom hem till min säng :) . Nu sitter jag i köket och äter frukost, jordgubbar i mjölk.
DET ÄR JU BARA SÅÅ GOTT! :P
Alldeles strax så ska jag skjutsa älskling till näsum i stoffes bil, så nu blire race ;) Seeya


» Hanna

Morning. :) Låter mysigt!



Jag ställde förresten upp en fototävling på Veckorevyns sommarturné där man kan vinna en dator. Det skulle vara kul om du röstade på mig! (klicka på snäckan, tar bara en sekund)



http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

2009-06-20 // 10:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback