Hard work work.

hej! gårdagen spenderade jag tillsammans med min underbara pojkvän!
det är helt sjukt hur deprimirad jag är pga av att vi inte ska träffas denna veckan. Gaah! :(
Men vi hade det huur mysigt som helst, och jag älskar honom så sjukt mycket! <3<3<3
Det går inte att beskriva hur lycklig jag är, för jag har världens bästa pojkvän!! :)

Igårkväll så började jag och johanna kobba vårat första pass på sweden rock!
Kändes kanonbra, trevliga människor, dock inte så många xP Men det var kul :)
Åkte hem till johanna klockan tolv inatt då vi avslutade vårt pass!
Kan ju säga att mackorna och yoggin vi fick i bilen när vi blev hämtade var såååå
sjukt jävla efterlängtat! Det var de ända vi snackat om de kanske 2-3 timmar! :)
Somnade direkt när vi kom hem, och fy vad det var jobbigt att stiga upp imorse :(
Men johanna fick upp mig tillslut iallafall :))

Just nu sitter jag hemma, slutade sjukt tidigt idag :) ska till rock och jobba ikväll igen.
fast idag börjar vi klockan sex, dock en timme mindre ;) haha
Tar sovet hos johanna inatt igen, my baby love <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback