Goodnight

Denna kvällen har bestått av massa trevligheter :)
Jag, julia, filip och mattias åkte in till stan, där jag åt tacos hos julia. mums ;)
& sedan gick vi hem till maja som hade fest, folk är så roliga när dom är fulla xD
haha, jissus! :) senare så åkte vi hem, ganska tidigt eftersom lillebror & mattias
ska upp tidigt och spela fotboll :) , så jag & julia har umgåtts istället denna natt :)
kollat på film, disaster movie, men jag hade redan sett den.
men de gjorde ingenting:)
Nu är älskade älskling påväg hit, myspys :) hihihihi
så nu sa jag lägga mig i sängen och bara invänta att han kommer och krypern ner hos mig ♥
Godnatt




Svar hehe ja det är fint ;) allt bra med dig?

2009-03-01 // 21:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback