Det sa bara klick.

Hej allihopa :) jag satt nyss och spanade lite på nelly och hm. Hittade massa fint :)
men idag klickade jag hem en bikini från nelly och en bikini och ett par skor från hm .
Jag är riktigt nöjd! :) tyvärr får jag inte skorna förens i början av juni..

Min dag:
vaknade upp bredvid älsklingen, blev en sovmorgon idag eftersom jag körde dit.
så ställde klockan på 06.30, härligt :) åkte hem & gjorde mig iordning, körde till skolan runt
07.50, & idag kom jag i tid o allt :) Fick tillochmed leta efter my(spy) haha ;)
Vi pusslade på den första lektionen idag, för att vår lärare eva ville det !
Det var väldigt roande faktiskt :)  vi ska pussla klart på tisdag :D wihuu .

Efter skolan så gick jag och diana ner till stan för att köpa hennes studentklänning. exakt 5 veckor kvaar! :D
och sen körde jag hem till snääckan min, nämligen amanda :)
vi satt och pratade lite och jag somnade nästan, sen körde vi hem till mig så att jag kunde tvätta håret
och sminka om mig för att sedan kunna ta ett foto till körkortet! :)
& nu är det gjort minsann. Fotot blev helt ok :)

Nu sitter jag hemma hos amanda igen, amanda spelar tvspel. Något bilspel, och det
verkar inte gå allt för bra, hon har startat om flera ggr och skrikit.. :(
och ja, hon förlorar heeela tiden . .  ajajaj ;)
jag själv sitter och bloggar samtidigt som jag tittar när hon förlorar! mohahah

Snaart ska vi ner till arenan och beställa pizza och kebab :)
Eeevigheter sedan jag åt sånt! mumma!

nehe, nu ska jag lägga mig i soffan och titta när mandy spelar :)
PUSS.







Kanon mysig kväll :) Snacka om att ja är sugen på pizza idag igen xP

2009-05-09 // 19:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback