Efterlängtad söndag.

Godmorgon allihopa :)
idag ställde jag klockan på 09.00, för idag är det en speciell dag :)
inte för er, men för mig är det iallafall! För idag ska jag umgås med älskling
för det har jag inte gjort sen i måndags! ;o iih, guud vad jag längtar !
så nu har jag precis duschat, det var härligt må ja säga ;)


Denna veckan har varit både plus och minus..
• stoooort plus för att jag har tagit körkort! :))
• plus till alla vännerna jag umgåtts med denna veckan :)
• plus till att jag fått spendera några nätter hos hannii :))
• plus till mitt och johannas dansande i fredags :)
• minus till valborg ( "festen" i klubbstugan ) !
• minus till en viss idiot ! ><
• minus till grand där det befann sig drygt 12 pers på dansgolvet !


det var lite plus och minus från min vecka det :)
Nu ska jag fixa mig, sen ska jag ringa jenny :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback