I'm falling even more in love with you!


Tjingeling mina bloggläsare :)

Denna kväll har jag umgåtts med alexander hela kvällen, direkt när jag kom hit
så duschade vi av oss och gick in i bastun, där vi drack lite öl och åt gordgubbar :)
+ att jag hade ett stooort glas med isbitar i så jag kunde kyla av mig lite !
För det är ju gaanska så hett i en bastu ;) tss.

När vi inte orkade med så duschade vi av oss igen och la oss i sängen och pussades :*
Sen började alexander med sitt skolarbete och jag loggade in på min laptop :)
21.45 fick jag ett så saatans godissug, så jag drog med mig älskling till preem!
Där det inhandlades gott och blandat och naturchips :) mums!


  Älskling håller på att ladda ner en film till oss nu, fanboys.
  Det är någon komedi, hoppas den är bra med :)

  Nu ska jag fortsätta mumsa i mig godiset och sen se på film :)
  Imorgon är det skola, teater på morgonen sedan håltimme till 13
  och då är det ballottning ! :) Slutar sedan klockan två, yeey :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback