My heart will always beat your name.

alexander alexander alexander ♥
jag älskar dig



godmorgon allihopa! Nu är jag heelt klar för en hel skoldag :)
ska köra alldeles strax, tänkte bara skriva några rader först..
Myset med älskling igår slutade med att jag somnade :( hatar det!
Jag hinner aldrig se klart en film för att jag ska somna :(
stackars älskling som fick kolla på den alldeles själv <3 ska gottgöra honom ikväll !

idag är det fredag! äntligen helg :) Min fredagskväll ska spenderas med älsklingen :*
blir kanske en liten tur till kristianstad efter skolan idag eller imorgon :)
Måste köpa lite smått och gott till rockfestivalen! Massamassa kläder:D:D
Får se vad mamma säger om det ! Slutar kvart i tolv idag, fredagar är bara föör bra (:
Nu ska jag köra. PUSSS







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback