My monday.

Godmorgon allihopa :)

imorse runt 05.45 vaknade jag upp av en hemsk väckarklocka som jag bara ville kasta i väggen ! usch, fy och blää!
men när jag såg mig omkring i rummet & såg att det faktiskt var hos älskling jag vaknade upp så blev jag genast lungn :)
finns inget bättre än att vakna, när alexander ligger och håller om mig, och ni ska bara se hur söt han är när han sover. Naaw!  :')

& nu missade jag bussen eftersom jag inte är van att åka buss, åker ju oftast med morfar till skolan.. Men han hade ingen bil idag, så jag hann inte göra mig klar för dagen.. Så det får bli nästa buss helt enkelt!

Idag ska vi till furuboda med klassen och parallelklassen, runt 17.00 i guess! hörs då PUSS.



- dagens outfit -

( ignorera att jag typ ser jättelång ut ;s )



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback