Torsdags eftermiddagar!

det är något av det segaste som finns! hatar att vara i skolan på torsdagar . .
Men nu är det fan inte mycket kvar av skolan :) Sen tar Bf3b studenten ♥
Sitter i biblioteket nu med sanna, har verkligen ingenting att göra så vi häckar
framför en varsin dator! vilka liv vi har ^^ & diana har lektion och mina nyklar så jag
kan inte komma inin mitt skåp heller..

Och guuuud vilket tråkigt väder det är, nyss var det plusgrader och riktigt skönt ute..
Nu är det bud på att ta fram vinterjackan igen om man ska slippa frysa!
Kan inte ut och ta fina bilder heller, det blåser så in i helvete rent ut sagt...!
Naej, nu ska jag gå iväg och betala så att jag kan få på balen :)
600 spänn. det är fan sjukt! PUSS.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback