Bad-hair-day!

Sitter här och kollar igenom massa bilder på mig. Gamla, nya, festliga & galna bilder .. Och först nu insåg jag hur mycket jag saknar mitt långa hår.. Eller mitt och mitt, min hårförlängning :( Man kunde göra så mycket mera med håret, lockigt, rakt, uppsatt, fläta... Nu kan jag bara ha en och samma frisyr hela tiden. Och det är skittråkigt! Samma frisyr när jag vaknar, när jag gör mig iordning, när jag ska på fest och när jag går och lägger mig. ååh :( Nu är håret alldeles för kort i nacken med för att förlänga.. Är det någon som vet vad jag kan göra för frisyr till fest med mitt korta hår? Har funderat på att sätta hårförlängning på ena sidan. Det kan dock bli nice, lite rockigt, lite olikt mig, men snyggt! I think.. :)



Fint du passar i det korta håret :)

2009-11-09 // 12:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback