Dålig morgon.

Godmorgon.. Sitter här och är lagom irriterad.. På min arm! :( Det gör så oooont! Jag kunde inte somna igårkväll, och när jag tillslut lyckas hade jag glömt stänga av högtalarna på datorn och jag hade blivit online på msn, då skickas det sånt äckligt virus!! :( Så jag vaknar av msn ljudet! När jag sedan lyckas somna om får jag sms av cissi, där jag ska göra naglarna.. Om jag kan komma ikväll klockan 17.30 istället... Sen Har jag inte kunnat sova :( Det går inte sova på samma sida en helnatt. Och jag måste sova på vänster sida! Men det gör inte pågrund av att jag har så ont i armen efter vaccinet... :( Herregud, när ska det gå över? :S

Längre upp än såhär kan jag inte ta upp min arm. It hurts, really bad :(




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback