Dille på guitar hero

Sitter hemma hos amanda nu, vi har krängt hemmagjord pizza och kollat på greys anatomy och även på fråga olle dokumentären.. Jag förstår inte varför man ska misshandla en kille bara för att han är bög? Och att hans lärare på skolan där han gick sa till honom att han fick skylla sig själv att han var så mobbad, för att han hade berättat att han var bög?? Aaah jag blir så arg!! Och ledsen! :( Nåja, nog om det.....

För ettag sedan så fick vi för oss att spela guitar hero :) Minns när jag var helt galen i det för ettag sedan. Satt på mitt rum, alexanders rum OCH filips rum och spelade.. Vart jag än vad så skulle jag spela guitar hero. I början hade inte alexander det så då tog jag med det hem till honom så jag kunde fortsätta spela där :) Och det tyckte han om minsann! ;) Åh, nu är det min tur och spela :D Vi hörs när jag kommer hem! kisses ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback