Mina sista dagar tillsammans med Bf3b = Oförglömliga ♥


Var de bästa dagarna i hela mitt liv :) Kommer alltid att minnas de sista dagarna tillsammans med Bf3b. ( studentveckan. ) Vi hade våra dåliga stunder också, men fy fan vad jag trivdes i den klassen! Gick inte en enda dag utan att vi alla hade något att skratta åt, för det mesta var det Christoffers och Sannas förtjänst! :) ♥ Våra klassråd, gud vilken kaos! x) Men det var kul! Iallafall nu när man tänker tillbaka på det, för just för tillfället så ville man bara strypa varandra!!! Ja, herregud...

Jag är så glad -


♥ för att jag kom er så nära!
♥ för att jag fick nya vänner, som jag älskar!
♥ över de tre åren jag fick dela med er!
♥ över att ni kom hem till mig på studenten, innan hanöhus!
♥ för att jag fått lära känna er, allihopa!!

Bf3b, jag glömmer er aldrig. / er redhead ;)



As we go on, we remember all the times we had together
And as our lives change, come whatever
We will still be friends forever!

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback