ny design igen


denna designen kommer jag att behålla ettag, header's kommer jag dock byta ut lite när som.. Har inga nya bilder på mig, eftersom jag inte äger en kamera... :( Men såfort jag hittat en bild jag är nöjd med, och en heder så kommer den ploppa upp här :)

Idag, har min dag bestått utav en snabbvisit i karlshamn med bästa johanna, hennes bästa lillasyster, oså simon :) bästa simon också? ;P Johanna och simon skullr uträtta ett varsitt ärende, men det var tydligen stäng på båda håll?! Såå typiskt.! Men det kommer flera dagar så johanna, du behöver inte känna dig lättad! ;) lalalalalaaa.
Sitter förtillfället hemma hos alexander, man han sover? Kul, nej inte så värst..... Så jag sitter här med min laptop och försöker underhålla mig själv bäst jag kan :) Blir väl någon film när och om han ens vaknar, sen ska jag hem igen. Papi ska ha bilen imorgon och jag ska ha sminkparty hemma så jag får städa hela morgonen, puh :)
sa förut att jag alltid skulle städa på fredagarna, men det höll inte så värst länge.. Man kanske skulle testa igen? :)

städar ni någon speciell dag eller så?
kisses ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback