Ögon som glimmar


Idag kom amanda hem till mig och hade både hudvårdsvisning och sminkvisning :) Jag är dock gaanska så trött på hudvården nu :P Har varit på det tre gånger och nu använder jag det själv.. Bra grejer iallafall! :) Eftersom det var jag som var värdinna idag så fick jag en sminkborste av amanda som en värdinnegåva, bästa! :D  Har önskat mig en liten "sminkbag" med massa borstar utav mamma när jag fyller år och ett löst foundation puder av amamda's mamma! :) Allt från mary kay såklart.. Gör allt för att amanda ska lyckas med detta, plus att det verkligen ÄR BRA produkter också.. :) Så om ni inte testat mary kay inna, så gör det! Det är superbra! :) Jag, Johanna och Sara var det som amanda hade en klass för idag, och gud så fina vi blev, speciellt johanna! Men det var pga att det är så ovant att se henne så sminkad! ♥



Taaack snääääckan :D <3

2009-11-11 // 00:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback