Questions about me

lovar du att vara ärlig? ja
du heter: Ida
smeknamn:n none
låt just nu: hero of war - rise against
beroende av: dator mobil
favoritkaraktär i bok: none
vem behöver du mest just nu? älskling, saknar honom ♥
vad tror folk om dig? You tell me?
stämmer det? -
vad får du oftast komplimanger för? my ass, haha!
vad säger du för att imponera på någon? inget.
hur imponerar man på dig? just be your self :)
brukar du skratta för dig själv? ohoo yes, ha ha..
vad står det i ditt senast inkomna SMS? har inga sms
vilken är din favoritmåltid? tacoooos :D
vart bor du? mjällby, negerbyyyyyyyn
trivs du där? ja, faktiskt!
äger du några converse? ja
festar du mycket? till och från
sprit, cider, vin eller öl? det som finns, typ. helst cideer
brukar du bli för full? inte ofta :)
är du allergisk mot något? nej
har du haft sex idag? nej :(
nästa mål i ditt liv? gå frisörlinjen!!!
hur svarar du i telefonen? Om jag inte vet vem det är "Hej de är Ida." annars "haaj!" :D
vem ringde du senast? johannaaaaa
vad sa den du senast pratade med i telefonen? att hon hade ont i rumpaaan , uiui
antal timmar sömn inatt? 9
sov du ensam? ja :(
tycker du om din pappa? självklart!!!!
brukar du komma i tid? nee
när mår du bra? När jag är med mina nära och kära :))
när blev du fotad senast? minns inte
hur känner du dig idag? trött.
vanligaste färg på dina kläder? svart
vad tycker du om fötter? inget speciellt
är du smart? kan jag väl inte påstå
är du aktiv i skolan? går inte i skolan
vad saknar du? money
hade du en bra kväll igår? jadå
favorit dryck på morgonen? o'boy
när brukar du gå och lägga dig? när jag är trött
är du blyg?
sysslar du med någon idrott? nepp
vill du hellre ha mail eller brev? brev :D alltid lika kul
tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja, för det var så jag blev kär! ♥
hur mycket krävs det för att du ska bli full? mycket :(
har du spytt offentligt? jaa
vad skulle du göra om du vore en tjej/kille för en dag? haha vad tror du?
är du nöjd med ditt liv? ibland, ibland inte
om inte, vad vill du ändra på? olika
kategoriserar du dig själv i någon speciell stil? Nej
är du bortskämd? nej
vad gör du imorgon? myser med älskling, och festarrr



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback