Torsdag - Söndag ( Min dag! )


Torsdag: nattbio med bästa johanna och hennes lillasyster! NEW MOON! Det finns inte ord som kan beskriva hur fruktansvärt bra den var!! :D Helt galet, den ska ses flera gånger. Och om och om och om igen dessutom ;) Precis som med den första, twilight. Den har setts många gånger, älskar dom! När bion var slut, så körde vi hem till johanna, sen sov jag där :)

Fredag: Vaknade upp hos johanna, Sedan var det direkt hem och göra sig iordning för kvällen! :) Då det skulle festas på hanöhus! Det var ganska mycket folk, och jag och amanda hade sjukt jävla roligt! haha! Hoppas de ordnar det fler gånger, dock billigare.... inte värt 130 spänn precis.. :) Spenderade natten hemma hos amanda!

Lördag: Vaknade upp hemma hos amanda 15.30! Det var skönt må jag säga :) Åt frukost, sen hem och duschade och gjorde mig iorning, sen körde jag hem till min älskling, alexander! ♥ Film, och massa mys. Looove it! Loove him! :) <3

Söndag: Idag är det ingen vanlig dag, för det är MIN födelsedag! Hurra, hurra, hurra! :D
Jaa, för idag fyller jag hela 19 år, ett år tills man äntligen kan handla själv på systemet ;) Haha! Det känns bra, känner mig dock lite febrig idag :( Mamma sa att det var åldern, ha ha mamma ;) Nej men allvarligt.. Jag har lite ont i huvudet, mår lite illa pga att huvudet är så tungt.. Och halsen har jag ont i.. Plus att mina ögon är "varma".. För när jag är sjuk så är mina ögon jättevarma när jag blundar, och de vattnas hela tiden. Så det ser ut som om jag har gråtit.. Men nu ska jag inte hänga läpp för det, det är ju trots att min dag :)

Nu ska jag göra mig iordning. Kommer strax lite folk.. :) Förresten så fick jag ju klockan av mamma idag, och pengar! :) Bilden på mig här nedanför, är tagen för exakt ett år sedan, på min 18-årsdag! :) Men ett mummsigt geléhallon i munnen, hihi :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback