Torsdag till söndag.....


Nu mina vänner, är jag äntligen tillbaka igen! Har haft fullt upp i några dagar nu, och det har varit underbara dagar!

:) I torsdags efter begravningen så var jag med alexander, kollade på film hela kvällen.. Därav ingen uppdatering, eftersom jag somnade så snabbt :) Beställde även biljetter till new moon premiären! :)

fredagen så var jag med johanna, vi körde til karlshamn för att uträtta ett litet ärende, som aldrig blev av ändå! Därefter så åkte jag hem till amanda, där malin befann sig :) Jag duschade och gj
orde mig iordning medans amanda och malin gjorde maten, tacos!!! ♥ Efter maten, så blev det bannemig fest! Blev liite mycket där mot slutet, men jag hade kul och det hade nog de andra åt mig också :D Haha! Natten avslutades först hos amanda, tills jag ångrade mig och tog sovet hemma hos johanna! Somnade buuums! :))

Lördagen
började med ett dunkande huvud och en väldigt öm hals! Och min röst, ja den fanns inte helt enkelt. Ha! :P Inte den bästa morgonen precis.. Jag och johanna låg i sängen heeela dagen! Tills vi fick för att att vi ville rida :) Så vi sms'ade amanda och vips, var vi nere i stallet :) Det var kallt, men mysigt :) Tills johanna förstörde stämningen med ett antal nysningar!

"Atschooo! ojdå.. hehe aaatschooooo! Oj, haha jag var visst lite nysig idag! ATSCHO!.. :S"

Jaa, vi alla tre konstaterade snabbt att johanna var allergisk mot hästar! Nysning efter nysning, näsan rann, ögonen rann, och halsen kliade på henne så hon lät som en katt som skulle harkla upp en hårboll! Efter ettag kunde inte johanna se längre. Då ögonen svullnat upp på henne! Haha, ja herregud säger jag bara! Det var en oförglömlig ridtur ;) Men johanna vågade sig upp på hästen iallafall, wheey! ;)

På kvällen (fortfarande lördagen) bestämde vi oss för att mysa till det lite, så vi badade här hemma i vårat badkar! Massa skum, tända ljus, kex och pärondryck! :) Även datorn fick göra oss sällskap, musik var ju ett måste! Det var verkligen mysigt imellanåt. Men gid vilka skrattattacker! HAHA! :D Sen körde vi hem till johannas storebror, kollade på full frys och bara pratade :) Sen blev det lasses, sjukt gott med strips! :D Sen körde vi hem och sooov!

Söndag! Nu sitter jag hemma, och ska alldeles strax hoppa in i duschen! Idag händer det ingenting, bara slappa här hemma. :) Jag hoppas att min kväll kan spenderas tillsammans med älsklingen! ♥

Här fick ni verkligen hela m in helg! Haha, kände för att skriva ett långt inlägg så jag fick dela med mig om min helg, för den har varit toppen! Och johanna, du är bäst!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback