Apropå . . .

Var hemma hos bästa farmor innan :) Hon är verkligen underbar! Kusin adam var där också :) Satt och pratade om allt.. Och snart någon dag ska jag och farmor åka in till kristianstad så att vi kan shoppa och fika, bara vi två :) Underbart! ♥ Alldeles strax så ska jag köra hem alexander, vi ska kolla på någon film och bara ta det lungt ikväll.. Dock måste jag köra hem senare, typ inatt någongång för mamma måste ha bilen imorgon till flygplatsen, för hon ska till stockholm på kurs. Apropå stockholm, fillis jullis och stoffis har det bra :) Och jag är jätteavundsjuk, för jag har aldrig varit i stockholm :( buhuu, gnäll på mig! Och apropå att jag aldrig varit i stockholm, så saknar jag johanna :( Hon är i egypten, och där har jag heller aldrig varit :') Hihi. Nåja.

Nu ska jag köra bort till preem för att köpa lite gott som vi kan mumsa på till filmen :) Uppdaterar inatt när jag kommer hem igen! Puss så länge ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback